Uvod

Bilendi je međunarodna kompanija za istraživanje tržišta i javnog mnijenja putem interneta. Angažira sudionike i provodi ankete u svrhu istraživanja. Koristimo se postupkom dvostruke privole, provjeravamo adrese elektroničke pošte svakog sudionika i uklanjamo svako ponavljanje. Primjenjujemo stroge mjere kvalitete kako bismo nadzirali sudionike i njihove odgovore i ostvarili kvalitetne rezultate. Svi su postupci u skladu s odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR).

Bilendi je angažiran za istraživanje putem interneta kojim bi se ispitalo mišljenje o brendovima Essity Nana/Libresse Ultra u tri države: Rusiji, Švedskoj i Francuskoj.

Metodologija:   Anketa putem interneta koju je ispunilo 481 žena (u Rusiji 161, u Švedskoj 160 i u Francuskoj 160), u dobi između 16 i 50 godina, s reprezentativnim uzorkom prema dobi i regijama. Anketa je organizirana na lokalnom jeziku za sve sudionice.

Pitanja: Anketa je sadržavala ukupno devet pitanja, uključujući pitanja o godinama, spolu i regiji. Sadržavala je i sljedeće pitanje: „Izjavili ste da se koristite proizvodima Nana/Libresse Ultra, jeste li zadovoljni kvalitetom proizvoda?“ Za ispunjavanje ankete bilo je potrebno otprilike pet minuta.

Vremenski okvir: Zadatak je odrađen u razdoblju od 17. do 18. siječnja 2020.

Ishod:   98% sudionica u svim obuhvaćenim državama, koje su izjavile da se koriste proizvodima Nana/Libresse Ultra, tvrde da su zadovoljne kvalitetom proizvoda. U prilog toj tvrdnji, navodimo sljedeće rezultate:

·         Vrlo su ugodni - 97%

·         Odlično upijaju - 95%

·         Vrlo brzo upijaju - 92%

·         Vjerujem tim proizvodima - 95%

·         To su moji omiljeni ulošci - 90%

·         Pruža sigurnu zaštitu - 95%

·         Prianja uz tijelo - 92%

·         Preporučuje - 97%