Ispitivanje mišljenja o brendu
Uvod
Bilendi je međunarodna kompanija za istraživanje tržišta i javnog mnijenja putem interneta. Angažira sudionike i provodi ankete u svrhu istraživanja. Koristimo se postupkom dvostruke privole, provjeravamo adrese elektroničke pošte svakog sudionika i uklanjamo svako ponavljanje. Primjenjujemo stroge mjere kvalitete kako bismo nadzirali sudionike i njihove odgovore i ostvarili kvalitetne rezultate. Svi su postupci u skladu s odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR).
Bilendi je angažiran za istraživanje putem interneta kojim bi se ispitalo mišljenje o brendovima Essity Nana/Libresse Ultra u tri države: Rusiji, Švedskoj i Francuskoj.
Metodologija: Anketa putem interneta koju je ispunilo 481 žena (u Rusiji 161, u Švedskoj 160 i u Francuskoj 160), u dobi između 16 i 50 godina, s reprezentativnim uzorkom prema dobi i regijama. Anketa je organizirana na lokalnom jeziku za sve sudionice.
Pitanja: Anketa je sadržavala ukupno devet pitanja, uključujući pitanja o godinama, spolu i regiji. Sadržavala je i sljedeće pitanje: „Izjavili ste da se koristite proizvodima Nana/Libresse Ultra, jeste li zadovoljni kvalitetom proizvoda?“ Za ispunjavanje ankete bilo je potrebno otprilike pet minuta.
Vremenski okvir: Zadatak je odrađen u razdoblju od 17. do 18. siječnja 2020.
Ishod: 98% sudionica u svim obuhvaćenim državama, koje su izjavile da se koriste proizvodima Nana/Libresse Ultra, tvrde da su zadovoljne kvalitetom proizvoda. U prilog toj tvrdnji, navodimo sljedeće rezultate:
· Vrlo su ugodni - 97%
· Odlično upijaju - 95%
· Vrlo brzo upijaju - 92%
· Vjerujem tim proizvodima - 95%
· To su moji omiljeni ulošci - 90%
· Pruža sigurnu zaštitu - 95%
· Prianja uz tijelo - 92%
· Preporučuje - 97%
