Suradnik programa Krv je normalna Dessu donje rublje

Koliko smo puta vidjeli Carrie Mathison iz Domovine kako odlazi do toaleta da bi promijenila uložak ili Serenu i Blair kako razgovaraju o noćnoj mori propuštanja na potpuno nove traperice u svojih 5 godina u Tračerici?

Mjesečnice su životna činjenica, ali su često nevidljive na filmu i TV-u. Kako bismo to promijenili, udružujemo snage osoba iz cijelog svijeta – osoba koje imaju snažnu ulogu u popularnoj kulturi i kojima je stalo do toga da se tabu menstruacije prekine kao i nama. 
 
Evo dubljeg uvida u to tko su, što rade i kako nam pomažu da mjesečnicu iz skrivenog kutka dovedemo u središte razgovora:

DESSÙ

DESSÙ je francuska tvrtka za donje rublje koja vjeruje da žena treba pronaći vlastitu definiciju ženstvenosti koja nema veze sa stereotipima ili klišejima. Za našu je suradnju njihov tim izradio jedinstveno dizajnersko donje rublje koje je ekskluzivno izvezla Anaïs Albar. Radi se o vizualnoj počasti mjesečnici – počasti koja pomaže u normalizaciji i integraciji mjesečnice u kulturu. Ograničeno izdanje tog donjeg rublja prodavat će se preko web-mjesta Dessù.

Saffron Herndon

Saffron je tinejdžerska, američka, stand-up komičarka koja piše i izvodi od svoje 7. godine. U skladu s Huffington Postom, ona je „puno bolja na pozornici od ljudi koji su tri puta stariji od nje”, a mi smo skloni složiti se s time. Tražili smo Saffron da napiše nekoliko šala o mjesečnici i uključi ih u svoju stand-up rutinu. Pomogla je u normaliziranju mjesečnice istraživanjem teme svojim oštroumnim i spretnim humorom. „Svatko dobije prištiće i može krvariti pa ako se ljudi ne groze krvi iz prištića, zašto bi se grozili krvi od mjesečnice! To je samo krv”, kaže ona.

Blood Normal_Article_The collaborators_Saffron_BTS_Image2_1230x650.jpg

Julian Hernandez

Julian je osoba od utjecaja i stilist za mušku odjeću iz Stockholma koji je surađivao s velikim brendovima i Zalando ga je proglasio „Ikonom muškog stila”. U našem filmu jednostavno ga vidimo kako kupuje pakiranje uložaka u supermarketu. Julianova podrška ženama i normalizaciji mjesečnice igra utjecajnu ulogu u našoj kampanji. On je jedan od mnogih muškaraca koji pomažu u pokretanju razgovora i koji, što je još važnije, ne smatra velikom stvari nešto što se događa svim ženama na svijetu.

Victo Ngai

Victo višestruko nagrađivani ilustrator iz Hong Kong koji radi u SAD-u. Dobitnik je nagrade Forbes 30 Under i surađuje s New York Timesom, NBC-jem, DreamWorksom i Appleom. Za našu kampanju izradio je kratak strip o ženskoj superjunakinji koja je prilično tvrdokorna – bori se protiv vukodlaka dok ima mjesečnicu. U našem filmu vidimo izbliza Victoov rad s porukom „nikakva krv nas ne bi trebala sputavati”.

Blood Normal_Our World Article_The collaborators_Victo Ngai_Image3_1230x650.jpg

Victoire Dauxerre

Victoire je poznata francuska glumica, feministička aktivistica i autor knjige o anoreksiji, Size Zero. Dobro je poznata po prozivanju nerealnih očekivanja modne industrije u kontekstu ženskih tijela. Zbog borbe s anoreksijom i bulimijom tijekom manekenskog razdoblja, također je prestala dobivati mjesečnicu. U našem filmu igra ulogu Francuskinje na svečanoj večeri koja bezrezervno glasno postavlja pitanje prijateljici preko stola, „imaš li uložak?”.

Među našim talentiranim suradnicima su i:

Lorena Andrea, kolumbijska glumica i sportski modeli koji u našem filmu nosi crvenu odjeću s natpisom „Sangro. No necesito tu aprobacion” („Krvarim. Ne treba mi tvoje odobravanje”).
 
Neil Gaiman, višestruko nagrađivani engleski autor čija poznata djela uključuju stripovski serijal The Sandman i romane Zvjezdana prašina, Američki bogovi, Koralina i Knjiga o groblju.
 
Dominique Christina, američka spisateljica, izvođačica, edukatorica i aktivistica koja se specijalizirala u poeziji govornog tipa. Dio iz njezine pjesme o mjesečnici upotrijebljen je u našem filmu.
 
Lotta Schelin, švedska nogometna kapetanica koja je predstavljala svoju državu na UEFA prvenstvu za žene, FIFA svjetskom prvenstvu i Olimpijskim nogometnim natjecanjima.
BrandHeroII_Article_The-collaborator-article_Image4 updated_1230x650.jpg

Uz pomoć ovih snažnih glasova nastojimo postići točno tumačenje mjesečnice u našoj popularnoj kulturi. I zapamti – ako si uz nas, nemoj zaboraviti podijeliti našu kampanju.

Istraži više