#Krvjenormalna

Mjesečnica je prirodan dio života pa zašto je nikada nema ekranu? Zasigurno da skrivanje nečega tako normalno dodaje na sramu i neugodi koje žene osjećaju kada se radi o mjesečnici. Budimo otvoreni u vezi s tim.

Naša kampanja #Krvjenormalna nastoji prekinuti s tabuom menstruacije. Napravili smo online ispitivanje među 10.017 muškaraca i žena i otkrili da 74 %* njih želi realnije predstavljanje mjesečnice u oglasima. Prikazujemo istinite i životne situacije; pokazujemo krv; pokazujemo svijetu da je jedini način za ukidanje stigme učiniti nevidljivo vidljivim.

Ako krv izvučemo iz mraka na naše ekrane i u razgovor, stvaramo pozitivan put za žene u budućnosti. U konačnici, ne bi li razgovor o menstruaciji trebao biti normalan kao i sama menstruacija?


[Izvori: *Essity je proveo online anketu na 10.017 muškaraca i žena u dobi od 13 do 50 godina koji žive u VB-u, Francuskoj, Nizozemskoj, Švedskoj, Rusiji, Meksiku, Argentini, Južnoj Africi, Kini i Maleziji. Anketa je provedena između 18. travnja i 9. svibnja 2017. Margina pogreške ove studije je +/- 0,98 %. Anketu je administrirala tvrtka Bilendi, globalna tvrtka za istraživanje i ankete]

Nadahnjujuće suradnje

Suradnik kolažna slika 01
Suradnik kolažna slika 02

Radimo s talentiranom osobama diljem svijeta kako bismo mjesečnicu učinili vidljivijom u svakodnevnom životu. Od poznate francuske glumice Victoire Dauxerre, do dječje stand-up komičarke Saffron Herndon, naš kreativni klan bit će ohrabrujući za svaku ženu kako bi mogla živjeti odvažno.

Podrška odličnim idejama

Naše stipendije rade izazovne preokrete u završenim projektima kako bi razgovor #Krvjenormalna tekao. Budite u tijeku s najnovijim vijestima o natjecanju i fantastičnim talentima koje otkrivamo.